previous pauseresume next

حسابداری

نام و نام خانوادگي:     مهدی پوربافرانی

 سمت : مسئول واحد

مدرك :   ليسانس حسابداري

تماس :

 

نام و نام خانوادگي:     صديقه زمان ن‍ژاد

سمت :كارشناس تعهدي ( حقوق مزايا)

  مدرك :   ليسانس حسابداري

 تماس :

  

نام و نام خانوادگي:     اعظم طلعتي

سمت : كارشناس تعهدي (دفترداري و اعتبارات)

مدرك :   ليسانس حسابداري

تماس :

  

نام و نام خانوادگي:   هادی اولیایی

 سمت : كارشناس تعهدي (رسيدگي)

مدرك :   ليسانس حسابداري

تماس :

 

 اهم  وظایف واحد حسابداری:

 

۱- مسئول امور مالی: هماهنگی و نظارت بر کارهای پرسنل، مالی، اعم از حقوق و مزایا، دفتر داری، رسیدگی به اسناد، دریافت و پرداخت ، درآمد و اموال. همچنین پیگیری امور مالی شبکه از طریق بودجه، اعتبارات و دریافت و پرداخت. همچنین پیگیری طرح های عمرانی از طریق دفتر فنی نظارت بر اجرای پروژه ها و دریافت تخصیص پروژه ها و هزینه نمودن آن به نحو احسن.

۲- دفتر داری: ثبت کلیه دریافت ها و اعتبارات و پرداخ۰تها، هزینه ها و تهیه و تنظیم دفاتر حسابداری(روزنامه، کل معین و بانک) و تراز عملیاتی.

۳- حقوق و مزایا: اجرای احکام صادر شده و ارسال شده به حسابداری از واحد کارگزینی،  همچنین تنظیم لیست های حقوق، اضافه کار، کارانه، حق الزحمه، ردیف های بهداشتی- تفاوت احکام – پاداش پایان سال و ...

۴- رسیدگی: تنظیم اسناد پرسنلی و غیر پرسنلی بر اساس مستندات و طبق قوانین و مقررات مالی، همچنین بررسی کلیه اسناد حسابداری و مدارک پیوست و کنترل نحوه ی پرداخت های پرسنلی و قراردادها تا اینکه مغایرتی با آیین نامه  مالی و معاملاتی دانشگاه نداشته باشد. سپس مهر و امضاء و تایید جهت پرداخت.

۵- درآمد: تنظیم صورت حساب های طرف های قرار داد(خدمات درمان- تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح و سایر بیمه ها) و ارسال به سازمانهای ذیربط و کنترل وصولها و مطالبات سازمان های طرف قرار داد، ارائه تراز نامه ماهیانه درآمد به اداره ی درآمد دانشگاه – پیگیری کسورات – اجرای دقیق بخشنامه ها و دستورالعمل ها و اجرای تعرفه های اعلام شده از سوی وزارتخانه.

 

 

۱- رسیدگی قبل از پرداخت و بعد از پرداخت

۲- رفع واخواهی انبار گردانی پایان سال انبار ها

 

 

۱- تهیه لیست و مستندات حقوق و مزایا ( عیدی - مسکن- اضافه کار- لباس - کارانه- ماموریت و ...)

۲- ارسال بیمه پرسنل به تامین اجتماعی

۳- تهیه لیست و مستندات حق الزحمه های بهداشتی

۴- تهیه و ارسال دیسکت کلیه واریز های پرسنل به بانک انبار گردانی پایان سال انبارها

 

 

۱- تهیه مغایرت ماهیانه کلیه بازنشستگان و موظفین به تعداد ۵۰۰ نفر

۲- تهیه کسورات بازنشستگان و موظفین به طور ماهیانه

۳- انجام کلیه کارهای بانکی انبار گردانی پایان سال انبار ها( کسور پرسنلی و ...)

۴- تحویل کلیه چکهای دارایی تا حصول فیش واریزی

۵- رابط دانشگاه - مرکز بهداشت- اسناد عمرانی

۶- آمار - بودجه - کنترل تخصیصات

 

 

۱- صدورچک

۲- دریافت و پرداخت اسناد رسمی

۳- ثبت اسناد در سیستم تعهذی

۴- تهیه مغایرت بانکی

۵- تنظیم اسناد اسناد پزشکان بیمه روستایی

۶- انبار گردانی پایان سال

۷- کنترل و رسیدگی اسناد تعهدی

۸- بایگانی اسناد تعهدی

 

۱- تفکیک اسناد و تکمیل کلیه کسورات با امضا

۲- بایگانی پرسنلی و بازنشستگان و موظفین

۳- انبار گردانی پایان سال

۴- تهیه اسناد سفر - پاداش - رانندگان استیجاری - طرحی و قرار داد( بیمه روستایی - mmt-- پزشکان )

۵- ورود رسید ها - حواله های انبار مصرفی در سیستم تعهدی